O NAS

Barbara Snarska-Setiarso – Pedagog, diagnosta ADOS-2, terapeuta integracji sensorycznej oraz terapii ręki, terapeuta i instruktor integracji bilateralnej, provider Metody Johansena i Neuroflow ATS

Po ukończeniu Uniwersytetu Warszawskiego, kontynuowałam swoją naukę na stypendium naukowym, w Thessalonikach na Uniwersytecie Arystotelesa. Ukończyłam liczne szkolenia oraz uzyskałam ceryfikaty i zaświadczenia m.in. • Certyfikat „Wykorzystanie ADOS-2 w praktyce klinicznej” • Certyfikat ADiR • Dyplom ukończenia Szkoły Trenerów Grup Wsparcia • Certyfikat Integracji Bilateralnej – terapeuta • Certyfikat Integracji Bilateralnej – trener programu szkolnego • Certyfikat Terapii Integracji Sensorycznej (II stopień) • Certyfikat Provider Metody Johansen IAS • Certyfikat Provider Metody Neuroflow ATS • Kurs 3-modułowy bazowy z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania • Zaświadczenie – Terapia ręki i zaburzenia motoryki małej • Certyfikat Metody Weroniki Sherbourne (I stopień) • Certyfikat – „Alternatywne brzmienie słów” • Zaświadczenie – „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem” • Zaświadczenie – Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu • Zaświadczenie – Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka • Zaświadczenie – „Zaburzenia psychiczne i rozwojowe a spektrum autyzmu. Współpraca z lekarzem psychiatrą w kompleksowej terapii dziecka” • Zaświadczenie – „Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym”  • „Zabawa inspirująca rozwój”

Aktualnie swoją wiedzę poszerzam studiując psychologię na AEH w Warszawie.

Prywatnie jestem mamą dwóch nastolatków. Uwielbiam Podlasie i Grecję.

Anna Skalska-Niewczas – Terapeuta integracji sensorycznej i terapeuta ręki

Z wykształcenia jestem towaroznawcą po Wydziale Nauki o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, interesuje się szeroko pojętą tematyką wpływu żywienia na organizm człowieka. W trakcie studiów zrealizowałam kurs pedagogiczny.

Z pasji i zamiłowania jestem terapeutą integracji sensorycznej, ukończyłam studia podyplomowe na Wyższej Szkole Sportu i Rekreacji w Warszawie, a także kursy między innymi Integracji Bilateralnej, Terapii Ręki, aktualnie rozpoczynam kurs terapii czaszkowo-krzyżowej. Przeprowadzam diagnozy integracji sensorycznej u dzieci.

W pracy bardzo ważne jest dla mnie holistyczne i indywidualne podejście do małego pacjenta, dążenie do zrozumienia i spełnienia jego unikalnych potrzeb przy zastosowaniu różnorodnych narzędzi.

Prywatnie jestem mamą dwójki chłopców, którzy są moją największą inspiracją i motorem napędowym do działania.

Przemysław Zowczak – Terapeuta integracji sensorycznej i terapeuta ręki

Jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Wychowanie Fizyczne.

Ukończyłem także studia podyplomowe na kierunku:

Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, oraz studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna.

Jestem też trenerem piłki nożnej z uprawnieniami UEFA B, a także Licencjonowanym Trenerem Tenisa, narciarstwa i windsurfingu.

Na co dzień pracuje w szkole podstawowej jako nauczyciel Wychowania Fizycznego i nauczyciel współorganizujący proces kształcenia.

W pracy zawodowej często spotykałem się z różnymi trudnościami. Jednak nigdy nie miało to wpływu na realizację założeń, a przede wszystkim rozwój i uzyskanie postępów u moich podopiecznych.

Współpracuję również z przedszkolem terapeutycznym realizującym terapię SI.

W swojej pracy staram się wykorzystywać wiedzę z różnych dyscyplin sportowych i nabyte doświadczenia w prowadzeniu terapii, aby jak najlepiej realizować potrzeby dzieci. Zawsze kieruję się dobrem dziecka i jego indywidualnym rozwojem osobowym i ruchowym.

Anna Brodowska – Psycholog

Absolwentka psychologii ze specjalnością z psychologii klinicznej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie oraz przygotowania
pedagogicznego na Uczelni Nauk Społecznych.

Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam już od pierwszego roku studiów podczas praktyk w przedszkolu terapeutycznym oraz Instytucie Pomniku – Centrum Zdrowia Dziecka. Pracowałam w przedszkolu integracyjnym, gdzie zdobywałam doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz szkole podstawowej jako nauczyciel współorganizujący proces kształcenia specjalnego, gdzie mogłam poszerzać swoją
wiedzę na temat dzieci z różnymi wyzwaniami rozwojowymi.

Od dwóch lat praktykuje również w gabinecie, gdzie wspieram dzieci z zaburzeniami lękowymi, zaburzeniami nastroju czy też z trudnościami adaptacyjnymi. Prowadzę również konsultacje dla rodziców.

Ukończyłam liczne kursy i szkolenia, m.in. Trening Umiejętności Społecznych Dzieci i Młodzieży, podejście skoncentrowane na rozwiązaniach, interwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży, interwencje poznawczo-behawioralne w pracy z dzieckiem/nastolatkiem z ADHD, problemowe zachowania seksualne w dzieciństwie czy też szkolenia z diagnozy zaburzeń ze spektrum autyzmu.

W swojej pracy wykazuję się empatią i zrozumieniem, dzieci traktuję jak równych sobie partnerów z poszanowaniem ich godności. Bliska mi jest komunikacja empatyczna (NVC), filozofia Jespera Juula, Marii Montessori oraz zauważanie potrzeb drugiego człowieka.

Natalia Wlaźlak – Pedagog specjalny i logopeda

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej.

Z wykształcenia jestem pedagogiem specjalnym i logopedą. Posiadam duże doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi. Prowadzę indywidualną i grupową terapię logopedyczną oraz zajęcia z wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.

Swoją wiedzę i praktykę poszerzam o liczne kursy i szkolenia. W praktyce zajmuję się programowaniem języka u dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej. Metodą symultaniczno – sekwencyjną uczę dzieci czytać. Stosuję Profil Psychoedukacyjny (PEP-3-PL) w diagnozie funkcjonalnej dzieci ze spektrum autyzmu. Jako praktykujący logopeda zajmuję się diagnozą i terapią mowy dzieci z różnymi dysfunkcjami. Ukończyłam szkolenie i uzyskałam uprawnienia do wykorzystywania testu KOLD – KARTY OCENY LOGOPEDYCZNEJ DZIECKA do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca do końca 9. roku życia.

Bliskie jest mi indywidualne podejście do moich podopiecznych, miła i życzliwa atmosfera w trakcie spotkań.

Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci.