O nas

Logo DINAMI

Dinami jest miejscem, w którym przede wszystkim pomagamy dzieciom, które na co dzień borykają się z różnego rodzaju trudnościami – zarówno związanymi z ich rozwojem fizycznym jak i psychologicznym.

Celem, który od zawsze przyświecał Dinami, jest jak najwcześniejsze zdiagnozowanie powyższych problemów i wdrożenie rozwiązań, które będą jak najskuteczniejsze i przyniosą doskonałe rezultaty. Warto podkreślić, że Dinami nie jest li i jedynie miejscem, w którym udzielana jest pomoc dzieciom. Bardzo ważne w naszej pracy jest także wsparcie dla rodziców. Problemy, z którymi borykają się dzieci, to także problemy rodziców. Nie zawsze wiedzą oni, w jaki sposób prawidłowo sobie z nimi radzić.

W Dinami udzielamy im odpowiedniego wsparcia i pomocy. Nasz zespół specjalistów, z pewnością będzie umiał udzielić państwu odpowiedniego wsparcia, pomocy, jak również cennych wskazówek dotyczących tego, w jaki sposób pracować z Waszymi pociechami.

Barbara Snarska – Setiarso licencjonowana terapeutka

Z zawodu jestem pedagogiem. Posiadam też odpowiednie kwalifikacje, aby wykonywać zawód terapeuty integracji sensorycznej oraz integracji bilateralnej. Zajmuję się też terapią przy pomocy Metody Johansena. Polega ona przede wszystkim na indywidualnej stymulacji słuchu. Mam bogate doświadczenie jeśli chodzi o Metodę Neuroflow. Prowadzę też Terapię Ręki.

Dinami nie jest dla mnie tylko i wyłącznie pracą. Kiedy ukończyłam Uniwersytet Warszawski, kontynuowałam swoją naukę, dzięki stypendium naukowemu, na Uniwersytecie Arystotelesa w Thessalonikach. Posiadam bardzo bogate doświadczenie w pracy zarówno jako pedagog i terapeuta. Praca z ludźmi i niesienie im pomocy, są dla mnie bardzo ważne. Nie wyobrażam sobie, że mogłabym zajmować się czymkolwiek innym.

Stare porzekadło mówi, że tylko rodzic będzie w stanie zrozumieć drugiego rodzica. Doskonale to rozumiem, ponieważ prywatnie, jestem mamą dwóch, wspaniałych chłopców.

Anna Skalska-Niewczas – Terapeuta Integracji Sensorycznej i Terapeuta Ręki

Z wykształcenia jestem towaroznawcą po Wydziale Nauki o Żywności Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, interesuje się szeroko pojętą tematyką wpływu żywienia na organizm człowieka. W trakcie studiów zrealizowałam kurs pedagogiczny.
Z pasji i zamiłowania jestem terapeutą integracji sensorycznej, ukończyłam studia podyplomowego na Wyższej Szkole Sportu i Rekreacji w Warszawie, a także kursy między innymi Integracji Bilateralnej, Terapii Ręki, aktualnie rozpoczynam kurs terapii czaszkowo- krzyżowej. Przeprowadzam diagnozy integracji sensorycznej u dzieci.
W pracy bardzo ważne jest dla mnie holistyczne i indywidualne podejście do małego pacjenta, dążenie do zrozumienia i spełnienia jego unikalnych potrzeb przy zastosowaniu różnorodnych narzędzi.
Prywatnie jestem mamą dwójki chłopców, którzy są moją największą inspiracją i motorem napędowym do działania.

Monika Stępień – terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej, pedagog specjalny, oligofrenopedagog, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i terapii pedagogicznej, terapeuta ręki, TUS.

Jestem absolwentką studiów magisterskich na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu: integracji sensorycznej (Centrum Integracji Sensorycznej), wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej oraz edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika), autyzmem oraz zespołem Aspergera. Ukończyłam liczne szkolenia oraz kursy m.in.: aktywnego słuchania muzyki według Batii Strauss, AAC u Joanny Pachutko, terapii VR (Unicorn) oraz terapii behawioralnej (PSTB). Posiadam kwalifikacje w kierunku oceny funkcjonalnej (PEP-3, VB-MAPP), a także jestem certyfikowanym Trenerem TUS oraz Terapeutą ręki I i II stopnia. Obecnie współpracuje z gabinetem DINAMI, przedszkolem terapeutycznym oraz należę do Zespołu Leczenia Środowiskowego w Specjalistycznym Centrum Diagnostyczno-Terapeutycznym PRO AUTISM. Zawsze z wielką
dumą patrzę na postępy swoich podopiecznych. W codziennej pracy cechuje mnie pozytywne nastawienie, kreatywność oraz nieszablonowe myślenie.

Anna Brodowska – psycholog

Absolwentka psychologii ze specjalnością z psychologii klinicznej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie oraz przygotowania
pedagogicznego na Uczelni Nauk Społecznych. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam już od pierwszego roku studiów podczas praktyk w przedszkolu terapeutycznym oraz Instytucie Pomniku – Centrum Zdrowia Dziecka. Pracowałam w przedszkolu integracyjnym, gdzie zdobywałam doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz szkole podstawowej jako nauczyciel współorganizujący proces kształcenia specjalnego, gdzie mogłam poszerzać swoją
wiedzę na temat dzieci z różnymi wyzwaniami rozwojowymi. Od dwóch lat praktykuje również w gabinecie, gdzie wspieram dzieci z zaburzeniami lękowymi, zaburzeniami nastroju czy też z trudnościami adaptacyjnymi. Prowadzę również konsultacje dla rodziców. Ukończyłam liczne kursy i szkolenia, m.in. Trening Umiejętności Społecznych Dzieci i Młodzieży, podejście skoncentrowane na rozwiązaniach, interwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży, interwencje poznawczo-behawioralne w pracy z dzieckiem/nastolatkiem z ADHD, problemowe zachowania seksualne w dzieciństwie czy też szkolenia z diagnozy zaburzeń ze spektrum autyzmu. W swojej pracy wykazuję się empatią i zrozumieniem, dzieci traktuję jak równych sobie partnerów z poszanowaniem ich godności. Bliska mi jest komunikacja empatyczna (NVC), filozofia Jespera Juula, Marii Montessori oraz zauważanie potrzeb drugiego człowieka.